آزمایش انتی خوبه همه چی ؟

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیزم،من تازه انتی دادم،فری بتام ۲،۴۴هس،یکم بالاس،دکترم گفت چیزی نیس،ولی شماکه رفتی دکترچی گفت،برات اسپیرین نداد،یامجددازمایش؟ خیلی نگرانم

منم دقیقا ازمایشم مثل شماس و فری بتا بالاس..ولی دکتر میگه همه چی خوبه و اوکیه و اصلا اون عدد مهم نیس
ازمایشت همه چی خوبه گلم..ریسک نداری

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجدی🐣💗 مامان کنجدی🐣💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وپنجم بارداری