تو بارداری پسر وزن میگیری یا دختر؟؟

۱۷ پاسخ

پسر اشتهات زیادتره برای همون بیشتر وزن میگیری

من بچم پسره ولی خیلی وزن گرفتم

منک نمیدونم نی نی چیه ولی چهار کیلو کم کردم از اول بارداریم🥺

درخواست بده داشته باشمت 🧸

والا منم آب میشم فقط صورتم که رفته
نمی‌دونم جنسیت هم چیه

منم نینی پسره اصلا وزن نگرفتم ۴تاهم کم کردم

والا بشتگیب ژن خودت داره، ما خانوادگی تو بارداری وزن بیشتراز چهارکیلو نمیگیریم، چ پسر چ دختر داشته باشیم

من ده کیلو اضافه شدم😑😑

من که هنوز مشخص نیست ولی هرروز لاغرترازدیروز میشم

منم پسر صورتم خیلی لاغر شده خودمم لاغر شدن

من نی نی م پسره حتی یه کیلو کمتر از وزن حالت طبیعی م هستم

من که پسره و هی روز به روز دارم آب میرم

هر دو عزیزم بارداری کلا وزن میگیری بدن هر زنی هم فرق میکنه

هر دو

من نینیم پسره خودم اصلا وزن نگرفتم

من الان بارداری دخترم واقن وزن گرفتم ب جای اینکه شکمم بزرگ شده باسنم خیلی بزرگ شده خیلی

منظورت چاق شدن مادره؟

سوال های مرتبط

مامان zeynabjan❣️ مامان zeynabjan❣️ هفته هجدهم بارداری
مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انیسا..پرنسا💗 مامان انیسا..پرنسا💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری