۴ پاسخ

خوشحال باش بابا.
ما که داریم فقط دردسره و عذاب.
یعنی خسته شدم من. قبل بارداری هم همین بود. حتی دکترم رفتم گفت طبیعیه ، یه قرص داد گفت بهتر میکنه که همون موقع ها من حامله شدم و نشد قرص ها رو مرتب بخورم.

خیلی خوبه که
من مدام حمومم

منم همینجوریم اصلا ترشح ندارم

اره چرا طبیعی نباشه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری