۴ پاسخ

منم اینطورم
خیلی هم درد داره
میگم کاش زود به دنیا میومد

اره عزیزم منم همینجوریم مخصوصا این دفعه ک بارداری سوممه

منم.

من اینجوریم✋

سوال های مرتبط

مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۰ ماهگی