۱۰ پاسخ

یه ازمایش چکاپ ببرش
استوکر=کلسیم
زینک=اشتهااور
فلوگلوبین=اهن
ویتامین دی قطره
باید بخوره مکلمل
ولی اگ کمبود داره همین هارو با دوز بیشتر
من دخترم ازیک سالگی برای پیشگیری میخوره رشدش عالیه
البته غذاهم ب زور میدمش
فقطم چیزای مقوی
یک ساعت قبل غذا هیچی نده بخوره

دخترمن همه چی میخوره همین وزنه

دختر من ده کیلو هست

هردو خوبن

پسر من ۱۲ ونیم

دختر من وزنش ۱۱٫۵

خوبه وزنش

هم وزنش خوبه هم قدش غصه نخور

پسر منم وزنش همینه .نمیخوره دیگه چکار کنیم؟ فقط دکتر گفت غذاشو کره بزنم سیب زمینی بدم

بچع من ده کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری