خانمابه نظرتون نینیم دختره یاپسر؟

تصویر
۸ پاسخ

دختر‌

سونو ان تی دخترمن دقیقا همین شکلیه

چطوری تشخیص میدید من همرو شکل هم میبینم

بچه من به نظرتون چیه

تصویر

دختر

میپرسیدی وقتی صدرصد نیست به کسی نمیگفتی 🤪🤣مام میخاییم جشن بگیریم ولی انتی حتما میپرسم ولی ب همه میگم نپرسیدم هیجان و استرس برام خوب نیست 😝🤣

پسره

پسر
ان تی نرفتی؟احتمال نداد؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🩵💙👣 مامان پسرم 🩵💙👣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سجاد مامان سجاد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری