بنظرتون بچم دختره یاپسر؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نوشته نیست اینجا ک
۱۸ هفته مشخص میشه

سلام الحمدالله نرمال......انشاله همراه انومالی بهتون میگن

عددهاپایین ۲ و نیم میگن پسره

اصلااا این چیزا درست نیس ب این چیزا نیس من ازمایش انتیم همه گفتن پسر
ولی نی نیم دختر

بابا این برا سلامتی بچس نه جنسیت الکی همش

عزیزم احتمالا دخمله

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 مامان رُز وپرنسا کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان دپندذذ مامان دپندذذ ۵ ماهگی
مامان الی مامان الی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری