من ضربان قلب بچم ۱۶۷بنظرتون بچم دختره یاپسر

۷ پاسخ

برای من ۱۶۹ پسر

ب ضربان ربط ندارن

برا من بالا بودهمین ۱۶۰ اینا همه میگفتن دختره ولی خب پسر بود 🤭🤭

اینو یه دفعه دیدم عکس گرفتم
ولی میگن چیز قطعی ای نیست.
تو چند هفته جنسیت بچه مشخص میشه؟

تصویر

به ضربان قلب نمیشه بچه من ۱۵۷ بود دختره
ولی بچه قبلیم با همین ضربان پسر بود

ربطی نداره زیاد. سر پسرم ضربانش خیلی بالا بود گفتن بالا باشه دختره ولی پسر بود. این یکی هم بالاس هنوز نمی‌دونم جنسیتش چیه

مال منم ۱۶۱هفته هفتم فعلا نمی‌دونم چیه😁😁انتی برات احتمال نداد؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دپندذذ مامان دپندذذ ۵ ماهگی