۴ پاسخ

عزیزم برا همه بچه ها اولش همین شکلیه بعد کمکم سفت میشه میاد بیرون نگران نباش

ملاج همه بچه ها فرورفتگی داره

کاریش نداشته باش خودش خوب میشه یکم سرش سفت بشه بهتر میشه .

بدنش کم اب شده حتما خوب شیر نخورده

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۲ ماهگی