گهواره زایید من موندم😭

تصویر
۶ پاسخ

تبریک به گهواره😁

منم همینطورم تا ۱۲ ام طبق انتی وقت دارم خیلی خسته شدم و استرس دارم هیچ دردو علائمی هم ندارم

کدوم بیمارستان میری فاطمه جان

منم مث ت میشم اصن ناراحت نباش عزیزم
بخدا من تا شنبه بچم نیاد میخام باامپول فشار برم زایمان کنم😓

وای منم یکم دیگه مثل تو میشم😑😂😂

چرا؟
رفتی بیمارستان؟

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد✨️🥰 مامان محمدجواد✨️🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی