کل گهواره زایید فقط من موندم.

۱۵ پاسخ

منم موندم هنوز

منم هنوز موندم😄

منم هستم این روزاخیلی دیرمیگذره براام

تازه ۳۸هفته ای عزیزم بخوای طبیعی بیاری باید صبر کنی ..من ۴۰هفته و ۴روزم بود از زایمانم گذشته بود آخرم سزارین شدم😅

اره والا

عزیزم انشاءالله توام بسلامتي زایمان کني😄❤️
سزارین یا طبیعي؟

کل گهواره ۳۷ ۳۸ هفتن فقط من هنوز ۲۸ هفتمم پر نکردم🥲🥲🤣🤣

من هنو بچه م تومه🥲نگران نباش ی هفته دیگ اخرشه

انه هم اویاچ خیه روحی گاعد تطلع

منم میخام زایمان کنم دیگ خستهههه شدمممممم

ماهم هنوز اینجاییم خواهر غمت نباشه😂

منم‌موندم😑

منم موندم 😂

دقیقا یهویی زاییدن😅

تو روحت 😂😂😂نگران نباش انشالله خودتم صحیح و سالم زایمان کنی نی نی تو بغل کنی

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد✨️🥰 مامان محمدجواد✨️🥰 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان 🥰 مامان یزدان 🥰 ۹ ماهگی
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۳ ماهگی
مامان صورتی🩷 مامان صورتی🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی