منم موندم هنوز
منم هنوز موندم😄
منم هستم این روزاخیلی دیرمیگذره براام
تازه ۳۸هفته ای عزیزم بخوای طبیعی بیاری باید صبر کنی ..من ۴۰هفته و ۴روزم بود از زایمانم گذشته بود آخرم سزارین شدم😅
اره والا
عزیزم انشاءالله توام بسلامتي زایمان کني😄❤️
سزارین یا طبیعي؟
کل گهواره ۳۷ ۳۸ هفتن فقط من هنوز ۲۸ هفتمم پر نکردم🥲🥲🤣🤣
من هنو بچه م تومه🥲نگران نباش ی هفته دیگ اخرشه
انه هم اویاچ خیه روحی گاعد تطلع
منم میخام زایمان کنم دیگ خستهههه شدمممممم
ماهم هنوز اینجاییم خواهر غمت نباشه😂
منمموندم😑
منم موندم 😂
دقیقا یهویی زاییدن😅
تو روحت 😂😂😂نگران نباش انشالله خودتم صحیح و سالم زایمان کنی نی نی تو بغل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.