سلام خانوما این مارک گرفتم کیت

خوبه خطا که نداره؟

تصویر
۹ پاسخ

مارک خیلی خوبیه👌🏻

عالیه من از این مارک استفاده کردم دقیق بود

من نفس تنگی کمی دارم ظهرها حالت تهوع میگیرم سرگیج ولی بالا نمیارم امروز سمت چپم درد میکرد شدید می‌گرفت ول میکرد دوبار اقدام داشتم ی روز روز تخمک گذاری ی روزم عادی گفتم یا میشه یان نمیدونم الان باردارم بانه دوروز پیش بیبی زدم منفی بود پریودمم ۱۸این ماه انگار میخام پریود شم علائم پریودی دارم ولی خیلی موند تا بشم کسی می‌دونه دلیلش چیه

این چیه ؟یکی توضیح بده

ب نظر من کیت الکی ترینه

من با کیت باردار شدم با یه بار اقدام در روز تخمگذاری

مدیکور چرا نگرفتی من هم از این هم از مدیکور استفاده کردم این همچنان منفی بود و مدیکور هاله پررنگتر پررنگتر میشد تا مثبت شد

مثبت دیر نشون میده

چند گرفتی

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان🩵💎✨ مامان آقا ماهان🩵💎✨ روزهای ابتدایی تولد
پسته جون💚 پسته جون💚 قصد بارداری
مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودفرنگی❤️‍🩹 مامان نخودفرنگی❤️‍🩹 هفته هشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
مامان هامین مامان هامین ۲ ماهگی
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری