بی بی چک مارک روژان خوبه؟ خطا نداره؟

۳ پاسخ

خیلی خوبه

من امروز زدم یه هاله انداخت رفتم ازمایش درست هم بود

من زدم کلا تا 45دقیقه هیچ خطی ننداخت خراب بود

سوال های مرتبط

محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مهشاد مهشاد قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین هفته هفتم بارداری
مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
مامان موش🩷🥹 مامان موش🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودفرنگی❤️‍🩹 مامان نخودفرنگی❤️‍🩹 هفته هشتم بارداری