حالم بد شد😭بازم منفی با ۵ روز تاخیر

تصویر
۱۲ پاسخ

💔 میتونم بفهمم چقدر حس مزخرفیه
توی عین امیدواری همه امیدتو از دست میدی
انشالله ماه بعد

من زدم منفی بود اول بعدخشک شد خط تی رنگ گرفت بعد نیم ساعت فرداهم موعدمه

مشکلی نداری اصن؟؟

من هم زدم منفی شد باوجودیکه ده روزقبل مثبت بود فقط پنج روزدیکه عقب انداختم ازمایش

خدا بزرگه توکلت بخدا باشه ایشالله ماه بعد

یکماه دیگه راحت بخواب بخور و راحت همسری کن 😁😁

انشالله روزی هم برای شما مثبت میشه عزیزم ناراحت نباش ماهم ت اقدامیم🙏🏻🌹

خدا بزرگه شاید دیر تر لقاح تشکیل شده گلم ناراحت نشو

منم مث تو ۴روز تاخیر ۳ تا بی بی چک منفی

چ مارکی؟هاله نداره ‍؟

عزیزم ناراحت نباش خدابزرگه

هعی خدا💔

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
سپيده سپيده قصد بارداری
مامان ماه خانوم🌛🎀 مامان ماه خانوم🌛🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور👼🏻✨ مامان نور👼🏻✨ هفته نهم بارداری
مامان محمد مهزیار مامان محمد مهزیار روزهای ابتدایی تولد
سمیرا سمیرا قصد بارداری