سلام بتای من ۱۸۰ هست احتمال دارد دو قلو باش

۱۰ پاسخ

من هفته5 آزمایش دادم 1100بود دوقلو بود متاسفانه یکیش جذب شد رشد نکرد البته ناگفته نماند انتقال جنین دادم ای وی اف

تحتمال دوقلو نیس ولی یدونه هست مبارکه

تو هفته چند ۱۸۰ بود؟من هفته ۳ام بتام ۲۶۰بود بعد دو روز شد۵۲۰ بعد دو هفته شد۱۲۰هزار یعنی بتا تو هفته ۶با۷ خیلی باید بالاااااااا باشه برا دوقلویی

۱۸۰۰۰ هم احتمالش کمه دوقلو باشه چه برسه به ۱۸۰

180 خیلی کمه احتمال دو قلویی نیست

چند روز از موعودت میگذره؟؟

سلام عزیزم چند روز از موعدت گذشته ؟؟؟

بتای من 1000

مبارکه

مبارکههه گلم
واسه ماهم دعاکن🌸🧿

سوال های مرتبط

مامان ارتمیس و تو دلی مامان ارتمیس و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته دوازدهم بارداری