۵ پاسخ

من ۵هزار بودم تک قلو بود

نه نرماله

فکر کنم بتا ربطی به دوقلویی نداره خواهر من بعد ۳ روز تاخیر با بتا ۵۰دوقلو باردار بود

ن طبیعیه ولی اگ سابقشو داشته باشید شاید احتمال داره

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارتمیس و تو دلی مامان ارتمیس و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری