خانوما تو. سونو نوشته هماتوم دیده نشد. ینی چی

۵ پاسخ

یعنی دور ساک بارداری خونریزی نداری.خدا رو شکر

منم ندارم هماتوم دور جنین میشه و لکه بینی اینا میاد ک واسه ی ما نیس خیالت راحت

یعنی خوبی برو حالشو ببر

یعنی هماتون نداری .هماتون خون اطراف جنین هست که باعث لکه بینی یا خونریزی تو بارداری میشه که شما خدا رو شکر نداشتی

یعنی خداروشکر هماتوم رفغ شده دیگه نداری😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری