دخترا اینو خوردم عوارض نداره ک بذر ریحانه

تصویر
۷ پاسخ

من میخوردم

دیگه خوردی عوارضم داشته باشه میخای چیکار کنی

میگن تخم شربتی و خاکشیر باعث نرم شدن رحم میشع بهتر دیگ نخوری

بخور برع بابا هیچی ب اندازش مضر نیس فقط زیاده روی نکن

بخور باو حساس نشو

دیگه نخوری بهتره

😐الان رعایت می‌کنی بعدش دیگه همه چی میخوری 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مائده مامان مائده روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد