ضرری نداره ک فق کمپوت خوردم

تصویر
۳ پاسخ

من هفته ۹ بارداری ام
دکتر بهم گفته آناناس زیاد بخور
هماتوم دارم برای رفع هماتوم خوبه


پس در حالت کلی ضرر نداره وگرنه نمیگف

من نمیدونستم تازه دیدم

حالا خوردی عیب نداره عزیزم ولی سعی کن نه خودش نه کمپوتش رو تا ۳ماه اول بارداری نخوری

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد