خانوما دلستر ک ضرری نداره؟ داره؟؟

۲ پاسخ

ن بابا همه چی بخور حساس نباش. ولی زیاد نخور هرچیزی زیادش بده

نه بابا راحت باش هر چی دلت میخواد بخور ولی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
رستگار رستگار قصد بارداری
مامان مائده مامان مائده روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد