ی تیکه جیگر کوچیک خوردم ضرر نداره ک؟

۸ پاسخ

نخور سرشار از ویتامین Aهست که برای مادر بار دار خیلی زرر داره

نه من دوسیخ خوردم

عزیزم، جگر، خوردن زیادش خوب نیست اما در حد چندتا تکه مشکلی نداره، نوش جانت

دیگه نخور عزیزم اصلا خوب نیست

چون خام ولی مشکلی پیش نمیاد

ببخشید منم هفته ی هفتمم شما حالت تهوع و اینا دارین

نه.

اشکال نداره ولی دیگه نخورید

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی