۲ پاسخ

بایددکتر مشخص کنه که از چه هورمونی ازمایش بگیرن.قیمتاش فرق میکنه.من انتیم یکم بالا بود دست مزد دکتر۳۶۰۰بود ازمابشگاه علی بخشیم۱۰۲۰۰بود

از من آزمایشگاه گفته ۱۵ تومن دست مزد دکتر هم فکر کنم سه چهار تومن باشه

سوال های مرتبط

مامان اِلای🩷🌸 مامان اِلای🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 مامان 🩷دنیزو اِلیز🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری