۲ پاسخ

ببرش اتلیه ازش عکس بگیر یادگاری میمونه ..تولد هم نگیر چون بچه یکساله هیچی از تولد نمیفهمه فقط یه اسباب بازی مناسب سنش رو بگیر که خوشحالشم میکنه

من یه هفته پیش تولدپسرم بود بردم اتلیه..‌فقط خانواده شوهرم وخانواده خودم بودن خیلی هم عالی شد

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری