سلام مامانا علائم رفلاکس با شیر مادر چطوریه؟؟

۱ پاسخ

ب شیر ربطی نداره اما خود ریفلاکس علائمش اینه ک خودشو قوس میده عقب ولع خوردن داره معدش تخمل نداره خالی میکنه آدامس میجوه

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا😇💫 مامان ایلیا😇💫 ۷ ماهگی