۱۳ پاسخ

من سی هفته، ۱/۴۸٠،دکتر که گف وزن گیریش خوبه

من ۳۲ هفته ۱۹۰۰ بود

۱۷۰۰ بود ۳۰ هفته و ۴ روز

برامن ۲۸هفته ۹۶۰ بود دکترم گف پودر لیدی میل بخور

برای منم ۱۴۰۰ بود گفت کمه ، لیدی میل و آل آرژنین داد

خوب گلم

برا من 28هفته 1200بود

نه دیگه خوبه سالم باشه انشاالله
دنیا بیاد شیر میخوره تپل میشه

برا من ۳۰ هفته و ۶ روز ۱۵۰۰ بود که گفتن کمه

نه خوبه جان

نه خوبه خدارو شکر

۳۰هفته و چند روز؟

29 هفته و 5 روز 1250 بود گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان صدای نور💖 مامان صدای نور💖 ۹ ماهگی