۵ پاسخ

برا بچم ببلاگ

من ک گیگوز میدادم تا۴ماهگی عالی بود. وزن دهی عالی
یبوست نمیشد خوش حضم بود

بنظرتون کدوم بخرم واسه وزندهی سیمیلاک یاگیگوز

برای بچه من سیمیلاک

بیومیل سوی ک مخصوص اسهال

سوال های مرتبط

مامان پریا🫀 مامان پریا🫀 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان حسين مامان حسين ۱۰ ماهگی