خانما توی دوران شیردهی میشه مو رنگ کرد؟

۳ پاسخ

سلام اشکالی نداره من رنگ کردم قشنگ هم زنگش گرفت

الکی خرج نکن

موهات رنگ نمیگیره به خاطر شیر دادن..اگه دکلره هم بکنی و باز رنگ بذاری روش بازم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی