۱ پاسخ

وروایی شنیدم خوبه..ولی من نگرفتم چون میگن ماماهمراه حق معاینه و نمیدونم کارای دیگه رو نداره ممکنه به بچه اسیب بزنه فقط میتونه به مادر کمک کنه برای روند بهتر زایمان (اینو ماماهمراه خودم میگفت )من خانم قنبری و گرفتم یه دختر جوونی بود خوش اخلاق و مهربون در کنارش دکترمم خیلی کمک کرد ولی خب من در نهایت سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚘️ مامان جوجه⚘️ هفته چهلم بارداری
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد