خانما من همش شکمم سرد و یخه چرا؟طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

منم همینجوریم

من پسر باردارم شکمم یخه همیشه منم میترسم بچه سرما نخوره همش پتو میکشم رو شیکمن

اره بخاطر رحمه
منم کل بدنم داغه ولی شکمم از اول بارداری یخه

میگن کسی که دختر داره بدنش خنکه،برعکس اونایی که پسر دارن بدنشون کلا داغه و حرارت داره

نینیت چیه دختره

منم اکثر اینجوریم مخصوصا پهلوهام

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری