این کرع خوبع بریزم تو سوپ

تصویر
۷ پاسخ

کره گیاهی چرا خوب نیست؟ من پسرم حساسیت به پروتئین شیرگاو داشت، دکتر گفت کره گیاهی بدم بهش

کره خرم بگیر عالیه این مثل روغن نباتی میمونه خیلی بد

برادران خوبه

نه گیاهی بدرد نمیخوره.حیوانی بریز یاپاستوریزع

عزیزم این گیاهیه مناسب نوزاد تیست لطفا نده
کره برادران خوبه

اینو به بچه نده فداتشممممم

گیاهی ها آشغالن😕😕
چرا حیوانی نمیخری مارک پگاه،، کاله میهن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان جوجو من🐣 مامان جوجو من🐣 ۱ سالگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی