۵ پاسخ

من عدد انتیم بالابود نوشت برام ...هفته ۱۸ باید برم

دکترم واسه من نوشت چون ریسک سندروم دارم،اما نمیدونم واسه بقیه ام مینویسه یا ن

دکترم برای من نوشت که ۱۸ هفتگی انجام بدم‌. گفت بخاطر شرایط سنیت جهت اطمینان

من دکترم نوشت و انجام دادم واسه محکم کاری

اگه نیاز باشه دکتر می‌نویسه برای همه واجب نیست

سوال های مرتبط

مامان (◍•ᴗ•◍)❤ مامان (◍•ᴗ•◍)❤ ۱۰ ماهگی
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی