ازمایش قند بارداری از هفته چند باید رفت

۶ پاسخ

درکل قندم ۲۱۰ بود

من ۱۷ شهریور میرم ازمایش میدم برام دعا کن که دیگه امده باش پایین

گلوکز رو میگی؟من از الان استرس اون ازمایشو دارم

من یکم قندم بالا بود گفت دوبارهباید تکرار کنی ان شالله برام ۱۷ زده که برم ازمایش بدم

۲۴ تا ۲۸ هفته

۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان ❤آرام واریا❤ مامان ❤آرام واریا❤ ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی