خانما من خیلی پهلو درد دارم عادیه یا نه؟

۴ پاسخ

عزیزم بخاطر رشد رحم میشه ولی اگه دیدین ادامه داره به پزشکتون مراجعه کنین

همان‌طور که گفته شد، دلایل متعددی را می‌توان باعث پهلودردهای تکراری در دوره بارداری دانست. در زیر، به بعضی از اصلی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم عادی عزیزم

خب عادیه
منم روزایی ک ناراحتی استرس برام پیش بیاد درد دارم بعدش اروم میشم

اره عزیزم عادیه
من به دکترم گفتم گفت میتونم استامینوفن ۳۲۵ بخورم تا وقت زایمانم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری