دوستان کسی بیمارستان صارم رفته؟خوبع؟

۷ پاسخ

بیمارستان خوبیه ،ولی به شدت پولکیه سرفه کنی باید کلی پول بدی معطلی زیاد داره برای ویزیت و اینا ازار دهنده است وگرنه خوبه

بیمارستان خوب و فوق العاده گرون سزارین حدود ۱۰۰ تومن

خیلی گرونه

بله عالیه

عالیهههههه من سر پسرم رفتم اونجا
انشالله برای این زایمانمم میرم اونجا

ببین من هم تعریفشو خیلی شنیدم هم ناراضی ازش دیدم ولی چون تخصصی برای زنان و ایناست طرفدارش زیاده

من تعریفشو زیاد شنیدم

سوال های مرتبط

مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ مامان نیک 🌱🌞🦁نیل ❄️⛄️🌨️ ۵ ماهگی