این بهتره یا گرمیچر؟

تصویر
۵ پاسخ

برای نفخ دایمیکتون خوبه

گریپ میکسچر عالیییییی

ازهمین دکتر واسه بچه ی من داده

کولیکز بگیر محشره

نمیدونم بخدا منم موندم گریمیچر دکتر داد بهم ولی میگن خوب نیست رو مغز بگه تاثیر میزاره
من اهورا نینی میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی