سلام مامانا شما بالش شیردهی دهی خریدین؟؟

۸ پاسخ

اره گرفتم ولی اصلا استفاده نکردم همینجور موند خاک خورد

خودم دوختم
پسرمم داشت خبلی استعاده کردم
حتا پتو مینداختم روش و بچه رو روش مبخابوندم بخاطر برگشت شیر

اصلا به درد نميخوره من گرفتم تسلط نداشتم انداختم اونطرف الان تو انباري داره خاك ميخوره

اره عزیزم

استفاده نمیشه من سر دخترم گرفتم موند

بله من خریدم

من خریدم
ازاین شکل C هستش

آره من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری