مامانا شما بالش شیردهی میگیرین؟؟



خوبه بنظرتون منم بگیرم؟

۷ پاسخ

من گرفتم

من خریدم

من گرفتم
به نظرم خیلی به درد بخوره
مخصوصا مامانایی که سینه کوچیک دارن نخوان خیلی خم بشن به کمر و گردنشون فشار بیاد

۳ کارست بالاخره به درد میخوره

من گرفتم چون جدا از شیردهی برای تامی تایم و چیزهای دیگه هم کاربرد داره

اگه دوس داری شیر مادر بدی به بچه ت حتما بخر چون دستت خسته میشه

من ک نگرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی