من نگرفتم بنظرم نیاز نی
خیلی بدرد میخوره بعدشم بچه رو میتونی بزاری توش ک بشینه فشار بهش نیاد
من از کوچولو هاش گرفتم
من مدل پروانه ای گرفتم و طبق تجربه زایمان اولم به نظرم کاربردیه چون گردنم و دستم درد می گرفت
اون لحظه که بچه شیر میخواد انقدر بی قراره که هیچکار نمیتونی بکنی😂
نه اصلا
خبلی بعد بچه ک بزرگشد میشه بزاریش ک بشینه من دو تا خریدم
من نگرفتم فک نکنم زیاد لازم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.