۸ پاسخ

من ۱ تومن گرفتم ولی خوب پارچش گلدوزیه فرق داره

از ساایت سیسمونی ارزان؟؟؟؟؟
آره

به نظرم به درد نمیخوره

خوبه همه جا نزدیک یه تومنه

بالشت ساده هم باشه خبه چخبره انقد پول بدی

خوبه والا، من یه تومن گرفتم

بازی با پوله اصن لازم نمیشه

من گرفتم 895 تومن

سوال های مرتبط

مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی