فکککک نکنم مگ قدیما مامانامون داشتن؟
من که گرفتم کاربردش زیاده ولی چون تابستون بدنیا میان باید حتما نخی گرفت و جنسی که گرما نگه نداره تو بغل ادم
خدا خیرتون بده گفتید برم بالشت بیرون بیارم برای کمکی نشستن یادم رفته بود کلادیگه
آره وقتی تازه زایمان کردی خیلی خوبه من اولش نخریدم دیدم اصلا با شکم پاره نمیشه بچه بغل کرد عالی بود بعدشم شد ی جورایی برای آروغ گیری وبازیش، خیلی بدردم خورد، قنداق سویسی هم نگرفتم اول بعد گرفتم عالی بود با خیال راحت بچه خودت میخای بری چکابش کنی، بدی دست بقیه، شاید در حد 2 ماه کاربرد داشت ولی عالی بود
سی شکل خیلی خوبه
موقع شیردهی کمردرد نمیگیری، بعدا هم برای تکیه گاه و اموزش نشستن بچه استفاده میشه
من دی روحه بالش L بارداری گرفته بودم عالی بود واقعا برندش خیلی خوبه
من اینو گرفتم
بگیر خیلی خوبه من که شیر خشک میدم و باهاش خیلی خیلی راحت تر بچه رو بغل میگیرم برای شیر دادن
مدلشم اینه
بالشت فرم دهی اصلا بدرد نمیخوره زیر سر بچه تا دوسالگی نباید چیزی بزاری
شیر دهی واقعا واجب خیلی کار خودت راحت تر میشه
من ک نگرفتم گفتم اگ اون موقعه نیازم شد میگیرم
شیردهی که منگرفتم چون علاوه بر اینکه نمیخواد خم شی بچه شیر بخوره که سینت اویزون شه یا گردن درد بگیری
دو روز دیگم کمکی بچه برای نشستن میشه ولی بالش فرم دهی نگرفتم
بالشت شیر دهی عالیه واسه سلامتی خودت ارزش قائل شو عزیزم، بعدشم میتونی واسه اموزش نشستن نی نی استفاده کنی
بالشت فرم دهی منم گرفتم اما زیاد نمیزارم چون کلا بالشت مجاز نیست
هر دو مارک دی روحه گرفتم عالین، حتی بالشت بارداری همین مارک گرفتم
بالشت فرمدهی خوبه بنظرم،قیمتشم مناسبتره
مال من ک خیلی نیازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.