چه ربطی به پسر داره دخترا سر ندارن 😄من که میگیرم
من اصلا نخریدم
و فرم سر پسرم کاملا خوبه
فقط هر بار باید سرش رو روی یه سمت بذاری و اینکه تقریبا بعد از هشت یا نه ماهگی فرم سرشون ثابت میشه
سطحی که پسرم رو میخوابوندم نرم بود
من سر بچه اولم خریده بودم ولی استفاده نشد
چون تا ۲ ماه به دلیل عوق زدن بچه و برگشت شیر تو گلوش نباید طاق باز بخوابه
همینکه پهلو به پهلوش کنید سرش خوش فرم میشه
مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
مامانای دختر دار نمیتونن بالشت فرمدهی بخرن😂😂😂
من دو مدل خریدم زیاد استفاده نکردیم چون توهمه حالت ها میذاشتیم
بالش فرم دهی چیه باز ؟؟ خدا بخیر کنه هرروز یه چیز جدید
😐😂 فقط پسر دارا میگیرن یعنی؟
ربطی به جنسیت نداره 😂 پسر دختر یکیه سرشون من خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.