مامانای پسردار بالش فرم دهی بگیرم حتما یا نه؟

۹ پاسخ

چه ربطی به پسر داره دخترا سر ندارن 😄من که میگیرم

من اصلا نخریدم
و فرم سر پسرم کاملا خوبه
فقط هر بار باید سرش رو روی یه سمت بذاری و اینکه تقریبا بعد از هشت یا نه ماهگی فرم سرشون ثابت میشه
سطحی که پسرم رو میخوابوندم نرم بود

من سر بچه اولم خریده بودم ولی استفاده نشد
چون تا ۲ ماه به دلیل عوق زدن بچه و برگشت شیر تو گلوش نباید طاق باز بخوابه
همینکه پهلو به پهلوش کنید سرش خوش فرم میشه

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

مامانای دختر دار نمیتونن بالشت فرمدهی بخرن😂😂😂

من دو مدل خریدم زیاد استفاده نکردیم چون تو‌همه حالت ها میذاشتیم

بالش فرم دهی چیه باز ؟؟ خدا بخیر کنه هرروز یه چیز جدید

😐😂 فقط پسر دارا میگیرن یعنی؟

ربطی به جنسیت نداره 😂 پسر دختر یکیه سرشون من خریدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد