خانوما بالش فرم دهی سر باید حتما بگیریم برای نوزاد؟؟؟

۱۰ پاسخ

والا من دیدم تا ۴ماه که دکتر میگفت اصلا سز بچه رو رو بالش نزارین

بله واجبه عزیزم فرم سر بچه رو درست میکنه منم برای اولی گرفتم

من دخترم سرش خیلی کج شده بود قربونش برم اما بعد ۲ ماه خودش درست شد .بالشت استفاده نکردم

ازین طبی هاشوبخریدخیلی خوبه من دیرخریدم پشیمون شدم طبی هارواز روزاول میشه گذاشت من مارک رزبرن خریدم خیلی عالی بودسربچرم نمیذاش عرق کنه

نه من نمیخرم

من گرفتم اینقد سفته که نزاشتم براش پنبه ای کوچک دست ساز میزاشتم. جنسش هم خوب و خارجیه ولی خوشم نیمد

اره من حتما میگیرم

به درد من نخورد اینجوری باید بخوابه

تصویر

بله عزیزم حتما بگیر چون سرش بدفرم بشه برات دردسر میشه
یه طرفش میخوابه بعد یه طرفش نه

ولی برا بعدش به نظرم بد نیست بخری

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری