۶ پاسخ

برای فرم گرفتن سر عالیه

من تادوسالگی بالشت نذاشتم

من سر دخترم گرفتم بنظرم چرت بود مرجوع کردم

تا یک ماه کلا هرچیزی زیر سر بچه ممنوعه

من گرفتم برا فرم سرش

کلا برا نوزاد بالشت ممنوعه بخاطر احتمال خفگی

سوال های مرتبط

مامان دلین.دلانا مامان دلین.دلانا ۱ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری