۵ پاسخ

ما مثل قدیم بود با دستمال سر بچه رو میبندن و خودش هم میپیچپنن
همون کار رو میکنیم تا 40 روز
پسر اولم هم همین کار کردم

من گذاشتم واسه دخترم کلش گرد گرد شده

والا تا جایی ک من دیدم همه استفاده کردن ولی میگن اصلا نباید استفاده کنید یعنی زیر سر بچه دقیق یادم نیست تا فک کنم یک سالگی هیچی نذاری زیرسرش

منم استفاده میکنم عالیه

من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلین.دلانا مامان دلین.دلانا ۱ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی