۳ پاسخ

مامان فرحان کجا زایمان کردی

من اونجا سرکلاژ کردم خیلی عالی بود زایمانم هم می‌خوام اونجا برم بی نظیره

من زایمانم اونجا نبود ولی تیروییدمو اونجا عمل کردم واقعا عالی بود. همه چی عالی. تمیزی . پرسنل. احترام. غذاها. امکانات . واقعا تجربه خوبی شد برام. اصلا حس مریض نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی