مامانا ک سز هستین بخیه هاتون کشیدین بهترشدین؟

۶ پاسخ

بله من خیلی جای بخیه هام میسوخت طوری که نشسته میخوابیدم ولی کشیدم خوب شدم

من از اول زیاد درد نداشتم زود سرپا شدم الانم بخیه هام کشیدم خیلی خوبم ۱۵ روزه زایمان کردم فقط بخاطر بیحسی تا چند روز سردرد شدم خیلی اذیت شدم

اره بهتره

اره راحت میشی

آره خییییلی

من که نه

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی