۳ پاسخ

فک کردم برنامه رو میگی😂😂😂😂😂😐
از لحاظ سنی فک کردم میگی برنامه تا کی میشه ازش استفاده کرد

تا موقعی که غلط بزنه

دختر من تا پایان ۴ ماه و نیمش بود دیگه نموند تو گهواره چون غلت میزد

سوال های مرتبط

مامان مَحیـــا🌼🦋 مامان مَحیـــا🌼🦋 ۱۳ ماهگی
مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی