۴ پاسخ

وزن خیلی خیلی کند.قد نرمال
از بس تحرک دارن و دندون پشت هم درمیارن و غذا نمیخورن😁

دختر من که همین که پاشو گذاشت یکسالگی ۲۰۰ گرم کم کرد 😐

خوب بوده شکرخدا

کند🤣

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان عطرین و رادوین مامان عطرین و رادوین ۱ سالگی