۵ پاسخ

من مدی هلث گرفتم

من دو روز قبلش هم گذاشتم منفی شد نزن

از الان نزن لااقل بزار ۲ روز مونده از بی بی چکای حساس بگیر . یا بزار از موعدت بگذزه

نه عزیزم زوده
بذار ایشاالله تاخیربخوری بعد

نه عزیزم خیلی زوده به خودت استرس نده حالا یک هفته صبرکن

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سیزدهم بارداری