۵ پاسخ

فداتشم.انشالله ک زود خوب شی.

گلاب اسپره کن ب صورتت.بزار خودش خشک بشه.

استامینوفن ساده یا نوافن کپسول ابیه هستا اونو میتونی دکتر ب من داده اون دوتارو

منم سرم خیلی درد میکنه سنگین شده تهوعم دارم
ماساژ بده

استامینیفن ساده میتونید استفاده کنید یا شیاف دیکلوفناک

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸 ۲ ماهگی